stylish

Hej! :D Imorse vaknade jag vid sju och fixade mig på direkten. Vid halv åtta skjutsade farmor mig till Södertälje centrum där jag tog bussen till Liljeholmen. Haft kul idag i skolan! Vi fick först redovisa om våra projekt sen resten av dagen fick vi fixa varandras hår och smink. Jag är jättefin nu!! :D Ska visa en bild men det blev inte så jättebra haha. Efter skolan mötte jag Erika för lite shopping och fika. Tog en Is Chai och en kladdkaka inne på Wayne's, gött! Shoppade lite skolgrejer (antecknings block, penna .. ), en mascara och ett par ribbade tights :) nu är jag hemma och ska snart äta mat! Cyaaa





lockat hår och sotade ögon, nice! :D


Kommentarer
Postat av: Dica

Vilket vackert hår! :D

2010-09-10 @ 17:31:34
URL: http://gwapa.blogg.se/
Postat av: Atlet

ojdå vilken sötnos ;) allt bra?

2010-09-16 @ 19:51:18
URL: http://atlet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0