rutiner

Kom på en sak.. som de flesta har så har jag också rutiner, både på morgonen, dagen och kvällen. På morgonen efter jag har vaknat så fixar jag frukost och lägger mig i sängen och kollar på tv samtidigt. Sen går jag upp och duschar, sminkar och klär på mig och går iväg till skolan. När jag kommer hem från skolan sätter jag mig vid datan och det första som jag går in på är facebook, sen kollar jag in alla bloggar som jag alltid läser (är lite beroende av vissa bloggar!) och lyssnar på musik. När jag kollat in alla bloggar så bloggar jag själv haha.
Efter jag suttit vid datan städer jag mitt rum och väntar på maten. När jag kommer hem på kvällen så läser jag  och tidningar, kollar på tv och emellan pauserna tvättar jag av mig sminket eller borstar tänderna eller tar en cigg. Sen somnar jag! Har ni några rutiner? vore kul att veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0