RÖJ IKVÄLL!

Äntligen helg! Har längtat som fan eftersom ikväll blir det fest! :D Min kompis Michelle fyller 16! Grattis sötnos ♥
Idag har det varit en bra dag tycker jag hehe. Vi har haft profildag och det är dom dagarna vi stylister får lära oss om smink, hår, kläder m.m. Vi fick lära oss om vilka färger som passar till olika personers hudtoner, hårfärg och ögon. Jag passar bäst till både "varma" & "kalla" färger. På lunchen blev det självklart Subway, testade tonfisk idag och det var riktigt gott! Vi fick sluta runt halv två idag så det var skönt :) har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll... temat på festen är iaf rött så jag tänkte ha rött nagellack + läppstift, klackar och tigths. Jag och Johanna delar på en vin ikväll, vitt vin är det för det är det ända vinet jag kan dricka, rött är inget gott ;)
Förresten, har besökrekord idag på bloggen, woho :D Ska fixa något och äta nu, sen ska jag hoppa in i duschen! Ha en fin kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0