ONSDAG

Hej på er! Idag på morgonen skulle jag ta tunnelbanan som vanligt till skolan men helt plötsligt när man stod på perrongen å väntade så blev det strömavbrott från Norsborg till Liljeholmen så inga tåg gick dit. Fick vänta i 30 min typ sen kom Cassie dit så vi gick för att ta ersättningsbussar men dom gick inte heller. Som tur skjutsade mamma oss till skolan :D idag har vi jobbat mycket med vårat projekt. Inte så jättekul men det är chill..
Idag provade jag som sagt rostbiff på Subway, och den var god men inget slår tonfisk fan!! :D Ska ta favoriten imorgon igen HÖHÖ. Sista lektionen hade vi matte, tråkigt men fyfan vad jag har blivit bra på matte! Värsta snillet sådär haha :P när vi slutade så väntade jag på Johanna och vi åkte hem tillsammans. Träffade brudarna påväg hem så vi bestämde att alla Söderholms-brudar ska ta en fika och umgås på lördag! Kul! Senare blir det utgång med lilla Erika :) ska äta snart, sen måste hundarna ut också -.-

  
haha vi hade tråkigt på lektionen :P jag - jessica - felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0