makeup

Hejsan! Idag har vi haft det kul i skolan :D vi har fått lärt oss att göra ansiktsrengöring och vi fick sminka varandra fritt :) jättekul! I matsalen träffade jag på Erika som har börjat i skolan brevid, kul! Vi är snart klara med salongen Real Beauty! Det kommer bli skitfint ;) efter skolan mötte jag Johanna och vi åkte t-bana tillsammans med Luis också. Är hos pappa nu, resan hit gick fint! Har köpt godis som jag ska ha ikväll, det var ett tag sedan man åt det! Fick pengar av farfars mamma i ett brev när jag kom hit, nice! Håller på att ladda ner musik till ipoden.. snart blir det mat. Farmor och Farfar är här, dom hjälper pappa och Christel med huset, måla osv.

tänkte visa hur jag hade sminkat mig idag men bilden blev inte så bra men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0