it's friday people!

Hej alla söta! :D Nu är bloggpausen över. Så vad har hänt i veckan då? Jo i tisdags så hände det inte så mycket i skolan, mest vanliga lektioner. Vi hade dock idrott för första gången och det var kul :) senare på kvällen gick jag ut med Erika en stund, vi gick på en promenad och snackade skit hehe. När jag kom hem så såg jag på filmen "frozen" som var jättebra! Onsdagen gick också fintfint! Hade filmkväll men Erika på kvällen och vi var hemma hos henne och såg filmen "Grown Ups" som var jättekul! Igår hade jag studiedag så jag hade fetaste sovmorgonen, så himla skööööönt! Chillade inne halva dagen och såg på filmen "Letters to Juliette" som var en jättefin film :) hängde med Johanna till Skärholmen där hon shoppade lite. Vi drog senare vidare till 2:a hemmet där vi var hela kvällen och lekte runt med vännerna.

Just nu är jag i skolan, vi har projekttid och vi arbetar med "Personlig stil" som vi hade i måndags när vi intervjuade människor i stan med olika stilar. Vi ska redovisa om det efter lunch. Det blir Subway idag igen, ofc :D haha.

  

tre filmer som är värda att se!


Kommentarer
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

dom filmerna äger :D

2010-09-24 @ 15:53:22
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

sv; tack hihi :) haha jo.. XD

2010-09-24 @ 16:20:27
URL: http://gustavs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0