crazy night

Igår/inatt hade jag kul tills mot kvällens slut. Vi var säkert mer över 30 pers på festen, jättekul! :D Jag blev såklart full som en kastrull och vet inte vad jag gjorde för pinsamma saker!! Jag drog ifrån festen runt tolv, ett och följde med Joyeta hem och drog hem jag också. På gården träffade jag Martin och det var lite strul med några grannar så jag stannade kvar på gården för jag är så nyfiken haha! :P Var helt död när jag skulle sova men eftersom att när jag är full och ska sova så snurrar det och då får jag alltid för mig att jag kommer att dö haha! Så jag försöker alltid hålla mig vaken tills snurrandet går bort!
Imorse vaknade man helt död klockan halv tio! Hoppade in i duschen och skyndade mig att fixa mig. Jag och brorsan drog till Södertälje vid halv elva och köpte en present till lillebror som fyller 7! Farmor & farfar är också här och firar honom :) vi har nyss ätit tårta, jättegott! Sitter och laddar ner lite new music till ipoden. Cya

Kommentarer
Postat av: Erika

din lilla kastrull, du var jätte söt igår ! :D

2010-09-18 @ 19:56:45
URL: http://lifebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0