chillin'

Hejsan! Idag har jag varit med Erika :D vi åkte till Zinken och tog en cheeseburgare sen åkte vi till Skärholmen för att träffa Almir & Nima en stund. När jag kom hem blev det mat sen gick jag ut på en promenad med min söta Sofia! Vi gick till tippen och sen till skolan där vi pratade om minnen :) saknar dom gamla tiderna med skolan och vännerna.. Kom hem för en stund sedan och tänkte snart kolla på film och äta chirre :D

Yesterday. Jag träffade Erika på eftermiddagen innan jag drog på bio med Johanna, Luis, Elias och några till! Vi såg på b-filmen "the expendables". Inte värd att se på bio!! Efter bion som tog slut runt elva gick vi till Skärholmen igen för vi skulle ta tåget hem men vi blev iställer bjudna på fest hos en kille som bodde i fetaste villan i Mälarhöjden. Vill fan också bo i en fet villa någonstans finare :) Det var jag, Johanna, Michelle, Haben, Alice och Cassie som åkte dit tillsammans. Vi drack och hade väl ganska kul.. tillslut vare bara jag och Cassie kvar av tjejerna för dom åkte hem och vi kände att vi ville festa mer haha! Vi åkte hem runt två tiden. Så denna helg har det blivit en del sprit/festande, but i like it! :D



Skitful bild haha! Sofia och Jag ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha bilden :p <3

2010-09-26 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0