9/9

Hej! Igår hann jag inte sitta vid datorn, ska berätta varför höhö :) Efter skolan åkte jag, Cassie och Erika till stan för att Cassie skulle lämna en grej på hm och vi skulle till en jobbintervjuv efter. När vi kom dit så bestämde jag mig för att inte gå för jag hade ingen ork och jag kände att jobbet inte var något för mig. När jag kom hem åt jag mat och direkt efter gick jag ut med Johanna. Vi chillade nere vid mötesplatsen bara ;) vi mötte Luis när de stängde och vi satt vid en skola.

Idag har skoldagen varit seg... bara haft tråkiga lektioner som matte. Men imorgon är det styling som gäller!! :D Vi ska snart äta här hemma sen blir det utgång med Julle igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0