14 september

Tjabba :D Idag har det varit chill, vi har haft engelska där vi gick igenom en diagnos som vi fick göra förut, fick 40av 85 :P sen hade vi projekttid och hälften av klassen hade idrott men jag hade inte idrott, skönt! Hade lunch/rast i 2 timmar så jag och Jessica gick runt i Liljeholmenscentrum och kollade på kläder. Efter lunchen hade hela klassen datakunskap och vi fick inloggning till datorna som är jättefina och nya laptops! :D Mötte Johanna efter skolan och vi åkte hem tillsammans. Har nyss ätit mat och senare ska jag och Johanna träffas för att gå ner till mötesplatsen. Fick hem mina linser idag som jag beställde i fredags! Dom är bruna och jättefina! :D



med linserna på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0