promenix 2

Hej! Jag och Erika gick på en promenad idag från Hornstull till Zinkensdamm (: mysigt. Vaknade idag vid halv två, hoppade in i duschen och fixade mig. Johanna sov över här också. Mötte upp Erika vid våris och vi tog tbanan till Hornstull.

Igår var jag med Johanna i det underbara vädret! Gick ut i linne för första gången! Det var super. Vi åt glass och gick på promenader. Mot kvällen gick vi på en fest hos en tjej om heter Carro och chillade där. Vi drog hem vid fyra på morgonen och somnade på stört ;)

Ska städa mitt rum nu -.- önskar att mamma och resten av familjen kunde stanna kvar på landet föralltid. Happiness när dom är borta. Måste plugga ikväll, sedan är det GG också!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0