party people

hello (:

Igår åkte jag och cassie till real gymnasiet och gick på stylistdagen och det var intressant! Man fick lära sig om hur man sminkar, hur man tar han om sminket och hur man gör olika tekniker för att få sminket att se bra ut. När det var klart fick man en goodiebag som innehöll nagelfil - sminkborttagningsmedel - mascara och hudkräm, me like it! Vi åkte hem, åt mat och jag träffade johanna och shadan nere vid mötesplatsen och vi gick till centrum för att köpa cigg och tillsist hamnade vi hos en killkompis dennis som hade bjudit oss dit för fest. Cassie kom också sedan och vi hade a great time (;
Vi var inte så många där men vi hade ändå kul. Jag, cassie och johanna skulle egentligen gå hem och sova men det slutade med att alla vi deckade där haha :) men cassie vaknade fem i morse och drog hem medans vi var kvar och sov vidare hehe. Vaknade vid åtta och vi var kvar där till ett och då gick vi hem för att fixa oss. Ekaterini och erika kom till mig och sedan drog vi till skäris. Kollade runt lite, johanna kom och för någon timme sedan åkte vi hem igen. Har nyss ätit McDonalds! Riktigt bakis/fyllekäk. Vi alla ska ut sen igen men då hänger några till vänner på! Är helt seg.. är bakis och jag har bara sovit 4 timmar.
Vi hörs ♥

(p.s - till dig som hade en fråga förut, nej hon hade ingen "aktiv" blogg )



 jocke, niklas och johanna




 efter en natts festande ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0