i feel good

Fuck va fint väder! Skulle kunna gå i shorts och linne bara ;)
Happiness.

Igår gick jag och johanna ner till mötesplatsen en stund och chillade där. När dom stängde taggade vi hem till cassie och hade förkrök och vid elva drog vi till Zinkensdamm där vi skulle på fest. Vi hann inte vara där så länge så vid halv ett åkte jag hem till Vårberg med shadan och michelle. Jag gick hem och tog det lugnt, hade världens huvudvärk efter vi sprungit i regnet till tunnelbanan -.-
Vid halv tre kom johanna och vi gjorde nudlar,yum yum! Vid tre kom en killkompis, luis. Vi stannade uppe ändå tills halv sex då han gick hem. Jag somnade på direkten! Johanna åkte till skäris vid halv ett. Jag har bara kollat på teve och så kom erika hit en stund. Nu är jag fixad och ska snart möta johanna för nya äventyr!
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0