I <3 T

Heeeeeeeeeeeeeeeej! Hann aldrig skriva igår.. hade fullt upp! Jag och Johanna solade lite efter skolan igår och tog en promenix ner till Johannesdal och chillade där. Runt sex tiden skjutsade Johannas pappa oss till Solna/Råsunda.. Vi skulle på AIK:s match mot Tvidabergs FF. Det var proppat med folk överallt + snygga killar, rawr. Vi stod på Norra stå där alla huliganer + alla snygga killar stod, riktigt kul! Min älskling, Miran gjorde 3 mål och AIK vann med 4-1, wiiiiiie :)

Today. Det har varit ett kanonväder denna vecka, me like! Efter skolan idag gick jag hem till Johanna och var där tills jag gick hem och åt mat. Vi tog en promenix till Skärholmen och sedan åkte jag hem igen. Har nyss duschat och ska snart sätta på tv:n och kolla på desperet + cougar town OCH plugga historia! Har ju prov imorgon ..
Men ha det gött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0