HELT SLUT!

Jag är helt körd.. har bara sovit i 5 timmar idag!

Igår var jag och mina tjejkompisar hos Demet och firade henne. Vi åt god mat och dansade och hade trevligt. Vid elva tiden åkte jag, Cassie och Johanna hem till Vårberg och hämtade sprit och bytte om och drog till Axelsberg där vi hade blivit bjudna till en annan fest. Vi var inte där så länge, det var ganska B. Istället drog vi hem till Vårberg igen och drog ytterligare till en annan fest haha! Vi gick hem till en kille som heter Dennis, vi var hos honom för typ 2 veckor sedan(?). Vi drack oss fulla, lyssnade på musik och spelade strip poker!! Jag, Cassie och Johanna fick klä av oss tills vi kom till trosor och bh men tre av killarna satt helt NÄCK! Cassie drog hem vid halv tre men jag och Johanna stannade kvar tills tre. Vi ville inte gå hem och sova så jag, Johanna, Jocke och Danne drog till en lokal ( där vi festade på Valborg ) och chillade där. Vi kollade på skräckfilmer! Runt sjutiden, då vi hade sett klart på filmen så var vi uttråkade och ville dra ut och hitta på någonting. Vi drog ut på gården klockan halv åtta på morgonen och grillade korv HAHA! Jag kände mig som största luffaren hehe (a). Vi fyra satt där som ett jäkla pakt och åt körv. Jag och Johanna drog hem till mig vid niotiden och sov!

Vi vakande runt ett och vi började fixa oss. Johanna drog och jag mötte Erika vid Vårgården och vi åkte till Hornstull och gick på promenad till Zinkens IP. Vi kollade på ruttna fotbollslag som inte ens kunde spela fotboll, blev lite sur när som söööööög! När matchen var slut drog vi till Liljeholmen och köpte jordgubbar och bullar (: vi satte oss i fruktparken och myste där hihi. När jag kom hem fanns det pizza på bordet! Pluggade fysik och har nyss skrivit i en fucking timme!!! Vi skulle i uppgift skriva en träningsdagbok på idrotten. Ja, alltså vad vi har ätit och hur mycket vi har tränat under 2 veckor. Nu när jag är klar (FINALLY!!) ska jag sova som aldrig förr! Gonatt och det var trevligt att råkas!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0