har man tråkigt ..

slutar det med det här..


1. Vad står det i ditt första sms? " ring! "

2. Vem ringde dig senast? Johanna

3. Är den 8:e kontakten någon du har ett förflutet med? haha nej 

4. Vem är kontakt nr 10? Danne 

5. Vad står det på ditt 22:a sms? " Ligger i sängen med Haben, själv? <3 " 

6. Vad heter kontakt nr 4 på din mobil? Camelia 

7. Älskar du konakt nr 20? haha nej :)

8. Är kontakt nr 30 fin? haha ah

9. Har du kysst kontakt nr 33? omg nej! 

10. Vad står det i ditt 19 sms? " har du dom? "

11.Har du träffat kontakt nr 14 idag? nej 

12. Har du gillat kontakt 5 mer än en vän? nej hihi 

13. Vad står det i ditt 2 sms? "Linda, sanna och ninnie"

14. Vad tycker du om kontakt nr 16? jag älskar min farmor :) 

15. Hatar du kontakt nr 32? nej verkligen inte ♥

16. Hur känner du för kontakt nr 31? hon är precis som jag, roligt och social 

17. Vem är kontakt 17 på din mobil & vad tycker du om henne/honom? Gabi och hon är en skön prick 

18. Vad står det i ditt näst sista sms? " aa <3" 

19. Har du haft sex med kontakt nr 5? jag är inte lesbian 

20. Är kontakt nr 28 din stora kärlek? han var det för några år sedan 

21. Vad står det i ditt 7 sms o vem är det i från? "JAAA mina högtalare funkar nu!! <3" från Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0