FRIDAY'S

Heeeeeejsan! Är hype just nu, vet inte varför.. kanske för att det är FREDAG! Och att familjen är borta, förutom min störda bror :( menmen det ska nog ordna sig ändå! Filmen som jag laddade ner igår söööööööög! Kollade bara i 5 min och började redan tröttna så jag sov istället ;)

Idag har jag varit med Erika i skäris, vi gick runt och kollade men jag hittade ingenting som jag tänkte att jag kunde ha på mig ikväll :( brukar det bli så för er också? Att när ni inte har pengar hittar ni alltid något fint som ni vill ha men när man har pengar och ska shoppa så hittar man ingenting.. hopplöst. Vi mötte Johanna i centrum och vi chillade och pratade men sedan åkte hon iväg för att käka krubb. Vi fortsatte å prata om allt från jord till himmel :P men nu är jag hemma och ska äta mat snart och sedan börja fixa mig inför ikväll! Förresten! Har hittat min balklänning! Är lycklig hihi :) lite komiskt faktiskt hur jag fick den! Jag kollade på nelly.com förut om balklänningar och hittade en jättefin klänning som jag ville ha. Sedan visade det sig att Erika hade beställt en exakt samma klänning som jag kollade på! Men hon kunde inte ha den så istället för att skicka tillbaka den så ska jag köpa den ;) Men ha en trevlig kväll allihopa! Själv ska jag festa hela natten
 - pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0