yes!

Äntligen får jag åka till Västervik!!!! Är så glad för att eftersom jag åker med mamma och Martin kommer vi få sova hos Robban(hans brosa) och familj + att jag får träffa Erika igen som jag inte träffat på typ 1 år! Det ska bli så kul! Det kommer vara MC-festival när vi är där, skitkul. Flera tusen gäng med motorcyklar åker dit och visar upp sig runt stan. Jag kommer shoppa jättemycket också, det har mamma lovat mig hihi (a). Vi är nu hemma i Vårberg för att packa kläder inför imorgon och helgen. Ska ut med mina tjejer idag! Landet har varit skönt faktiskt. Har hyrt filmer och varit med alla vuxna, spelat spel och umgåtts med lillasyrran. Nu ska jag börja fixa mig, cyaaaaaaaaaaa



västervik ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0