last night

Igår/inatt åkte jag, Johanna, Michelle, Cassie och Shadan till Sickla Kaj för att möta upp några killkompisar. Vi satt vid en jättemysig strand och där drack vi och hade kul :) alla killar puttade ner oss tjejer i vattnet och dom puttade i mig med kläder!! Så jag fick sedan gå hem helt blöt haha! Men vi hade jättekul faktiskt. Jag och Johanna simmade till andra sidan och alla trodde att vi skulle drunkna haha men söta Christian simmade till oss för att kolla om vi levde :P Vi fick ta en nattbuss till Slussen och sedan tog vi tunnelbana till Vårberg. Johanna sov här och vi kom hem typ vid fyra. Helt blöta och jag hade jättemycket sand i mina skor. Vi somnade typ på dirr haha. Idag har jag packat kläder inför imorgon, GÖTEBORG HERE I COME! Det ska nog bli jättekul :D
Ska sova över hos Erika idag och vi ska ut lite senare hihi. Ska börja fixa mig nu, pussar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0