goodnight

Hej gott folk. Kom nyss hem, har varit med Cassie och Johanna idag (: vi har inte gjort något speciellt, bara chillat och busringt folk hihi. Denna sommar har varit jättebra, hoppas att den blir bättre bara. Har så många fina vänner som jag älskar, tack för en underbar sommar hittills! Idag åker vi som sagt till Västervik, det ska bli kul. Har längtat jättemycket! Jag älskar verkligen Västervik. Människorna, staden, shoppingen, allt :)

Skulle egentligen sovit nu för vi ska upp tidigt imorgon och jag har inte packat klart men jag kan inte. Skulle kunna vara uppe hela natten och kolla film eller något. Är hype .. höhöh. Men aja vi hörs imorgon innan jag åker iallafall! Sleep well ♥



me and bestfriend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0