1 juli

Helt sjukt! Det är redan Juli!!! Tiden går så fort ..

Igår var jag hemma under dagen och gjorde ingenting, förutom småsaker som att städa. Jag och Johanna följde med lillasyster ner till Johannesdal för bad men vi stannade inte där länge. På kvällen drog jag hem till Johanna och vi softade där ett tag. Vi beslöt att gå till en brygga där hennes syrra var med ett par vänner. Vi gick lite vilse i skogen men vi kom dit iaf ;) vi satt där ett tag och när myggorna kom (hatar dom!) så drog vi hem igen och satte oss på gården och chillade.

Jag och Johanna fick för oss att åka till Statoil och köpa godis men då var klockan runt elva och ingen kunde skjutsa oss dit så vi försökte få tag i cyklar men lyckades inte. Vi träffade på en killkompis och följde med honom till lokalen där Danne och Jocke var. Vi var med dom där och chillade bara. Efter en timmes krigande för att få skjuts till statoil så kunde Jocke skjutsa oss dit med moppen :) men tyvärr kunde han bara skjutsa 1 person så jag och Johanna körde sten, sax och påse och självklart vann jag med 3-0!!! Så jag och Jocke åkte dit och kom på när vi var framme att Johanna hade pengarna till godiset -.- men som tur hade vi iaf pengar till cigg :) när vi kom tillbaka gick vi hem till Jocke och shotade whisky och vodka haha! När vi började att känna oss lite påverkade satte vi på en skräckis! Alla vi 4 låg i hans säng och trängdes. Halv sex på morgonen gick vi å la oss.

Jag vaknade vid halv två och väckte Johanna. Vi åt frukost och väckte killarna. Gick hem vid tre och jag har nu varit hemma ett bra tag nu utan att fixa mig! Ska göra det snart.. ska bara äta mat och dra en kabel först ..

Förresten, måste bara säga att Johanna suger på att blogga, eller hur? fan.. jag lyckades att skriva en bok här. Vi hörs senare eller imorgon, peace sugers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0