öppet hus

HEJ MINA KÄRA VÄNNER!! Idag vare lungt i skolan, allt gick som det ska ;) efter skolan drog jag och Cassie till Östermalmstorg och letade som galningar efter Finlandshuset. När vi väl kommit dit vare tomt, inget jävel var där! Så vi fick gå runt å leta i den stora byggnaden och tillslut vare en tant som hjälpte oss. Tydligen hade Plusgymnasiet bytt plats så då fick vi springa till T-banan och ta tåg mot T-centralen. Vi skulle till Ingenjörhuset.. Men vi kom dit iallafall, några minuter innan dom började, puh :] dom hade typ som en föreläsning, de berättade om skolan, programmen å så. Det lät bra men nackdelen är att det är höga intagningspoäng + att de bara skulle ta in 30 elever! Ingen chans tror jag.. aja då återstår bara 1 gymnasium kvar.. Realgymnasiumet hehe :) Vid halv sju vare klart, då drog vi hem. Gick ner till mötesplatsen där Johanna och Rut backade någon liknande kladdkaka. Nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa Sofis mode + min nya bok som jag började med igår. Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0