Lördag

Hej! Igår hade vi väldigt trevligt. Först bastade vi, jag - sofia - michelle - haben och demet. När vi var klara gick vi upp till Haben och åt mat, då kom även joyeta, shadan, cassie, johanna och erika. Vid halv åtta åkte vi till T-centralen och hämtade upp biljetterna till bion, Instängd 2 hette den. Filmen var sådär, gillar inte overkliga filmer och den här var den. När filmen var slut åkte vi hem till Vårberg och några gick hem och tillslut vare bara jag, haben, michelle, cassie, shadan och johanna kvar. Vi gick hem till haben och drack cider, gjorde äckliga blandningar med vodka, fanta, cola .. klockan halv fem på morgonen somnade vi ;]
Idag vid ett tiden ringde pappa mig, jag skulle ju hem till dom. Men dom kom och hämtade mig så nu är jag här hos pappa :) fan glömde min ipod.. :( aja ska kolla bloggar nu, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0