hos cassie

Tjo! Just nu är jag hos Cassie. Frågade henne om hon ville ta en cigg på gården, så det gjorde vi och följde med henne hem ;)

Jag har ångest och panik .. VILKET GYMNASIUM SKA JAG VÄLJA??!!!!
Förut hade jag bara 1 val- plusgymnasiet.. men nu har jag också hittat ett annat som kanske verkar bättre. Och sista ansökningsdagen är den 15 febuari. Panik! Men en sak är säker.. jag ska bli STYLIST!

B.T.R - somnade vid sex typ, var trött och hungrig. Ville fortfarande sova men ska spara min trötthet tills ikväll/natt. Annars somnar jag aldrig. Igår läste jag ut boken "för bra för att dö". Skitbra! Jag gillar Christina Wahlden's böcker, värt att läsa :) så ikväll börjar jag med min andra bok, "heder". Just nu äter C mat, sedan vet jag inte vad vi ska hitta på. Ta det lugnt bara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0