2010

1 Januari 2010! Kan ni fatta?! redan ett nytt år förfan ;D

Kom nyss hem från en fest, riktigt kul :) först gick hade vi tre-rätters middag här hemma sedan stack jag iväg till Johanna för lite förkrök och sedan vid nio stack jag hem till Josefin och var där till halv elva. Vid tolv slaget gick vi ut på gården och smällde raketer och träffade på ett par vänner och följde med dom till en fest. Vi gick hem till Johanna snabbt och två killar kom men efter ett tag så taggade dom och vi gick tillbaka till festen igen. Nu ska jag sova, har huvudvärk men är inte full. Är faktiskt nöjd med den hära nyårsafton, allt gick bra! :D
Egentligen behöver man inte dricka så mycket, det räckte med 6 breezer, vin & vodka. Aja ska susa nu hehe gonatt. P.s min kamera dog :( så bilder kan tyvärr inte läggas upp om inte jag fixar det imorgon, vi får se.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0