när allt känns skit

Åh. Blir så irriterad på mig själv. Det är sista terminen och ändå pluggar jag inte till proven och kämpar. Jag vill verkligen gå på Real gymnasiumet men det känns som jag inte kommer kunna komma in med mina poäng..
Istället går jag ut med vänner och struntar i läxorna sen på kvällen när jag ska göra dom orkar jag inte :/
Nä, nu får det bli ändring på det! Ni får peppa mig! Jag kan inte hålla på såhär längre, att plugga i sista minuten..

Aja.. idag var jag i skolan, inget speciellt. Hade religions prov idag och det gick åt skogen, vill verkligen ha VG.
Kom hem nyss, hade spanska uppsats som tillhör provet. Ikväll ska jag ner till mötes och vi i styrelsen ska ha möte osv. Ciaoooooooooooooooooo

   
bilder från veckan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0