igår/idag

Blir jätteirriterrad när blogg.se krånglar till det så man inte kan gå in på bloggen! Så det är därför jag inte har bloggat..

Hej förresten! Igår var en händelserik dag, först i skolan. Vi hade nationella (alla 94:or i Sverige också!) i svenska och det var ganska svårt. Efter skolan åkte jag - johanna och michelle till stan för att vi skulle hämta ut biljetter till "farsan" men dom var slut :( vi tog en cheesare inne på donken och jag köpte även en ny navelpiercing, jättefin!
Påväg till tunnelbanan hördes ambulanser, polisbilar och de stannade vid plattan och de hade spärrat av hela tågena till Norsborg/Fruängen. Ryckterna sa att det var en 14:årig kille som hade fastnat mellan perrongen och tåget men sanningen är att det var en 40:årig man, som tappade mobilen på spåret, var dum och skulle hämta den, tåget kom, han dog och kroppen gick i två delar :/ det blev kaos där inne.. man såg även en kvinna, troligen hans fru, hon kom upp från rulltrappan, skakade och var helt förströrd..

Vi åkte till Skärholmen för att Johanna skulle till tandläkaren och jag fick typ vänta där i 15-20 min(?) ..
Sedan gick vi hem till henne och var där under kvällen.

Idag har det varit som vanligt, men vi hade också matteprov -.-
Ikväll ska jag ner till mötesplatsen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0