hiss/diss

HISS

- Sportlov! Då ska jag och min familj åka ner till Norge och åka skidor! Min kära vän Erika joinar oss också hihi :)

- Gymnasiet nästa! Jag kommer självklart saknar klasskompisar, lärare och skolan. Men om jag nu kommer in på mitt gymnasium så kommer jag leva livet! :D

- Justin Bieber, någon som vet vem sötnosen är? Iaf han är bäst! Och jävligt söt :)

- Café 60. Mysigt och goda bakelser m.m. Men att det alltid är mycket folk där!

- Programet "Vampire daries" eller hur det nu stavas hehe. Amanda ♥ sexiga vampyrer


DISS

- Mitt kalla rum! Sover med mjukis, långärmad tröja + tofflor. Men snart ska dom byta ut fönstrena som släpper in kall luft, yey :)

- Fjällräven jackor. Nästa år blir det något annat nytt & fräsch.

- Läxor! Det känns så jävla mycket nu, nationella - prov - gymnasie blablabla. Vill ha sommarlov nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0