hiss/diss

AMANDA HISSAR

- Pälsvästar är skitsnygga tycker jag. Har lånat min mammas några ggr, ska köpa en egen kanske hih.

- Hemsidor där man kan ladda hem filmer snabbt! jag är ett filmfreak.

AMANDA DISSAR

- playahead.se liksom det har blivit värsta porrsidan ju. Loggade in för någon dag sedan för att ta en låt och då står det typ "senaste upplagda bilder" och då vare en flera tjejer som la ut nakenbilder på sig själva, speciellt en tjej som hade typ 50 bilder på henne vagina ...

- Mitt hår! är trött på min hårfärg och vill ha en förändring (har sagt det typ 1000 ggr nu) men när jag åker på weekendresa till London (14 nov.) ska jag kanske gå till frissan där och ruska upp mitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0