7 oktober

Tjabba, kom nyss hem. Idag har jag varit i skolan, haft matte & spanska prov. Hehe fuskade på spanskan såklart (; efter skolan åkte jag och erika direkt till Östermalm för klippning men det var bara hon som skulle klippa sig idag, fick boka om tills imorgon istället. Vi var helt vilsna innan vi hittade salongen :P vi kom lite försent med det gjorde inget. Våran mat fick bli "french hot dog" hehe. När vi kom till Vårberg taggade erika hem å jag gick hem för att byta om sedan mötte jag upp johanna. Vi gick ner till skolan å chillade där. Sitter nu och kollar på Grey's. Ska bara kolla in bloggar å sedan plugga, gonatt

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hur gick proven? :)

2009-10-08 @ 14:52:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0