6 oktober

Igår: Hann tyvärr inte blogga igår, hade fullt upp! I skolan gick allt fint, hade spanska prov bara som gick sådär ..
Sista lektionen vare idrott och efter fick jag rusa hem för att duscha och fixa mig. Vi tjejer skulle mötas klockan kvart över 4 i centrum. Vi åkte till till T-centralen och gick och åt på McDonalds. Vi skulle nämligen gå och kolla på förhandsvisningen av filmen Fame som var jättebra :) men tyvärr fick man några irriterande tjejer bakom sig ..
Kom hem vid halv tio ungefär.

Idag: Idag hade inga lektioner utan hela högstadiet skulle göra 3 olika grejer. Vi, nior fick först lära oss en kampsport/dans som inte var så kul men han som lärde ut var så jäääkla snygg!
Sedan vare bowling och det var skitkul, hade disco och hög musik, nice.
Sista grejen var fäktning och det var inte kul .. vi var tvungna att ha på oss jackor typ och det var skitvarmt i dom. Är helt slut, ont i bena och är hungrig. Stackars mig ..
Ikväll stannar jag nog inne, ska göra lite läxor och kolla på desperata hemmafruar som börjar idag!
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0