23 oktober

Fredagsmys - om det nu är det sista jag gör, Fredagsmys - hoppas föräldrarna inte stör
Nu är det slut på veckan, det är dags för FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!!!!

Den har sjungits hela dagen kan jag säga, men det äger ju hihi.
Dagen har varit nice, den började med slöjd och är snart klar med min väska. Sedan vare musik, matte och idrott. På idrotten vare skattjakt och vi fick godis! På lunchen gick vi ett gäng upp till centrum för att handla godis å sånt sedan gick vi å åt och på svenskan kollade vi på filmen "Pretty woman". Kom nyss hem, ska packa och städa sedan begär jag mig söderut till pappsen. Är där under helgen sedan på måndag när jag kommer hit till Vårberg igen blir det FEST. Ayah vi hörs när jag kommer dit, puss ♥

 



Haha en bild på mig från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0