15 oktober

Shit pommesfrites, snart äre november! Vilket betyder att jag ska åka till London och shoppa loss! Med mamma, en vän och hennes mamma :) fast bara i 4 dagar men det ska bli kul ändå. Just nu har jag 4000:- att spendera där nere men ska lägga undan 500:- denna månad också vilket betyder att jag kommer att kunna shoppa för 4500 kr :D snacka om nice hehe. Idag har jag varit i skolan, har nyss haft prov på kemi och fick G+ hihi. Snart vid fyra ska jag och mamma åka och göra pass i Flempan och sedan ikväll ska jag till "Andra hemmet" med vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad roligt att åka till London! Du måste lägga upp en massa bilder här på bloggen sen!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-15 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0