1 oktober

Tjabba, sitter hemma å dricker tee :) är ju sjuk så jag gick hem efter lunchen. Idag hade vi "elevens-val" och jag hade då teater med Joyeta. Vi fick kolla på filmen "hund tricket" och sedan körde vi charader. Fick nyss hem skolfotona, skit. Man blev väl sådär, gillade inte min outfit bara, såg ut som en präst liksom .. men men. Imorgon har jag so prov! måste plugga hela natten, haha nä, det är faktiskt ganska enkelt (; ska bara chilla framför teven sen, innan alla andra i familjen kommer hem. Nu började det regna också! igår gick jag ner till mötesplatsen och träffade sötnosen Josefin där. Vi var med John & Almir en stund innan vi gick hem och kollade på Grey's. Stackars George :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0