gröna lund #2

Heeeejsan alla sötnosar! Hann inte skriva idag på morgonen, det blev lite stress. Jag vaknade vid åtta och tog en snabb dusch. Vid tio tog jag & Hanna buss mot Tågstationen och åkte mot Stockholm. Pappa & dom andra tog bilen så vi fick typ vänta där nästan en timme .. Vi åkte typ allt förutom kvasten & musen för det var världens köer dit. För första gången provade jag Extreme för att det var typ ingen kö och den var ju jätteroligt! Vi åkte den typ hela tiden hehe. Nyss kom vi hem och jag är både trött i halsen och ben. Nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova i 100 år :) Tänk vad härligt, men ibland får någon väcka mig och mata mig! Vem vill bli min personliga matare? Hehe .. 


a happy amanda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0