:)

Hej igen.. Kom nyss hem. Snart kommer Hanna hem så då ska vi väl ut en stund :)
Aja har tråkigt så det blir en liten "fakta-lista" om mig, but u like it huh? 



Namn
: amanda 
Piercingar: hade i näsan, snart blir det i naveln
Tatueringar: nej men ska ha om några år :)
Längd: 150 typ haha
Skostorlek: trettiosju
Hårfärg: i'm a blondie 
Är du kär i någon: nej ..
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, L.A hallå?!
Tänker du på självmord: haha nej
Tycker andra att du är attraktiv: haha man hoppas (;
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: fan vetja
Vilken parfym använder du: DKNY - apple 
Vad är du rädd för: insekter som ser ut som myggor fast mycket större .. 
Gillar du att tvätta: öh det har jag aldrig gjort
Gillar du Berg-och-Dalbana: självklart!

SENASTE..
Film du hyrde: 
Office space tror jag den hette 
Film du köpte: fick: Björn Gustafsson a you know , kanske inte men jaja 
Låten du lyssnade på: vet inte sånt tänker man inte på men det var radio , Halo kanske?
Låten du hade på hjärnan: shake it like a pom pom 
Personen du ringde: Lydia
Tv program du tittade på: räknas film ? skit samma vene vad den heter
Personen du tänkte på: men åh det var ju Lydia eftersom jag tänkte att hon hade ringt va tråkigt

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
 tror inte det
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: haha vem har inte? 
Varit i slagsmål: inte direkt
Blivit arresterad: haha ja

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  typ 3-4(?)
Gånger ditt hjärta brustit: inga
Hjärtan brustit på grund av dig: japp
Tjejer du kysst: jadu :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ 5-6 ggr 
Nämn ett ärr du har på kroppen: har en på min arm, men vet inte hur jag fick det .. 

SENASTE..
Bok du läste:
 börja sjuan tror jag det hette
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: kyrkan
Personen du fick sms av: hanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår på en restaurang 
Saken du köpte: ett paket tuggummi hihi

Vad har du gjort idag: badat och varit hos bekanta
Var det kul: javisst
Hur tidigt stiger du upp: typ vid tio - elva
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: ska snart träffa hanna sen sova
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: nickel
Var har du ont:  ingenstans
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: typ i en sekund 
Kan du gå ner i spagat: haha no way 
Favorit serie: GOSSIP GIRL ALWAYS

Salt eller socker: sugar baby
Gillar du ketchup: på vissa saker ..
Är du glad nu: yeah
Var du glad igår:  yes
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
Vad dansar du till: musik fifan :)
Stockholm är: bäst på sommaren 
Göteborg är: bäst 
Kan du sjunga: hell yeah
Mer värt än guld: vänner & la familia 
Spaghetti eller makaroner: makaronaz
Ett land jag helst vill besöka: L.A hallå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0