30 juli

Hemma hemma hemma, ska bli skönt att få sova i sin egna säng inatt. Vi kom hem trots all regn & åskväder, jag gillar inte att köra på vägen när det spöregnar. Min semester med mamma har varit helt okej :) Vi åkte ju först till Västervik igen och bodde hos Martin's bror med hans familj men tyvärr var inte Erika hemma.. vi gick på MC-dagarna där, shoppade, åkte ut med en båt och massa annat. Efter åkte vi ner till Skara där vi mötte upp familjerna Forsberg och campade där. Det fanns inte så mycket att göra inne i Skara så det var väl sådär.. sista dagen bestämde vi oss för att fortsätta ner till Ullared där vi campande bara en natt, tills idag. Idag har vi shoppat massor! Jag har fått skor, underkläder, tights, väskor och massa annat med mig hem :) Snart ska jag hoppa in i duschen.. sedan packa upp och sådant. Förresten, Michelle klippte även mig där nere i Skara, så nu är mitt hår kort hihi. Men det växer ut snart igen (;

Bilder lägger jag upp senare sötnosar ..

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hej gumman! :) allt bra?

2009-07-30 @ 22:31:32
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod :) o tack själv för din kommentar! :) Ligger nerbäddad, sjuk, så det kunde varit bättre. Själv då?

2009-07-30 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0