19 juli

Igår så åkte jag och Sofia till Heron City och kollade på Harry Potter filmen :) Den var jättebra, mycket humor & kärlek i den faktiskt .. när vi kom hem till Sofia vid nio ungefär så åt vi mat, tacos. Vi hade jättetrevligt hihi ..

Idag på morgonen vid elva gick jag och Sofia till Skärholmens kyrka och var med på en gudstjänst! Vi måste ju gå 10 ggr innan vi konfirmationen .. lite jobbigt för jag har bara gått 4 ggr. Klev nyss ut ur duschen, ska fixa mig och sedan åker jag och Erika iväg för att sola :) Tvyärr blev det inga bilder för att mamma lånade min nya kamera till bröllopet :/

See ya <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag har också sett nya harry potter. Det enda som var konstigt var att den var slut så plötsligt, det kändes som om bara halva filmen hade gått...

Men annars som du säger hade den en massa kärlek och humor. ;)

2009-07-19 @ 13:48:41
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh Heron City! Det blir mycket mer känsla då :D

Mysket störra, bättre och häftigare!!

2009-07-19 @ 20:14:59
URL: http://volkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0