17.43

Cha cha :) Åt nyss middag & chokladpudding som efterrätt, mums! Träffade Hanna och hennes vän Emma idag på eftermiddagen och vi gick till ica för att jag skulle köpa lite grejer till pappa. Min älskling Sofia är tillbaka i Sverige nu! Hon har varit i Turkland i nästan två veckor, saknar henne jättemycket ♥ Tyvärr hinner jag inte träffa henne på typ hela sommaren :( För snart åker hon till Frankrike igen och jag åker till Västervik & Skara. Om exakt 10 dagar har Harry Potter filmen premiär! Vill verkligen gå på premiären men varken Joyeta eller Sofia är hemma och vi som hade bestämt att vi skulle gå med varandra .. Är jättesugen att gå på bio idag men har inte pengar till det .. Vill se den nya filmen - Baksmällan som verkar vara riktigt bra! 


Jag och min sötnos 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Me love Amanda

2009-07-05 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0