utedag m erika

Hej igen sötisar idag var jag med erika som ni vet å hade sååå kul (: först mötes vi typ vid ett i vårgården å jag lämna tillbaka filmerna sen åkte vi till zinkens mcdonken å chillade där. vi köpte mcflurry å snackade å sånt. vi satt typ där i en timme tror jag. sen drog vi till zinkens ip och kollade på en isbandy match i en halvtimme tror jag. vi höll utskick på fina killar å det fanns hehe (; när den var slut åkte vi till t-centralen å gick runt i butiker, erika skulle kolla på kläder men hittade inget så vi drog vidare till bagarmossen å träffade en vän där. men vi var där inte så länge å åkte hem. erika gick hem till josefin och jag gick hem å åt nudlar, yummie haha. snart ska jag kolla på någon film tror jag sen äre sovdags, skola imorgon "/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0