sick n tired

blev inget solarium lr utgång idag. har 39 grader feber, ont i halsen och kan nästan inte röra mig ..
sov typ i 2 timmar och sedan hoppade in i duschen. blev lite bättre men la mig isängen och orkade inte gå upp, men nu
kom mamma hem och lyckades iaf gå t datan (: snart kmr Erica med c.o, men kan inte vara så nära dom, vill ju inte smitta
dom nu när de ska åka till Indien på semester. vill också åka utomlands, lyllosar haha.
en bra nyhet, ska få in datan i mitt rum hähä. vill verkligen gå till mötes och simningen imorgon, men men ..
jag som hade rakat benen till imorgon ;d
fick bli popcorn till lunch idag, orkade inte göra något annat.
imorgon går min comviq ut :( så då kan jag inte svara på sms om inte jag köper nytt.
på fredag åker jag hem t papi. vill gå på bio ihelgen och kolla på yes man.
orkar inte skriva mer..
hugs / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0