monday/grattis

Hej alla glada nu äre blogg dags (: men först å främst vill jag säga
- GRATTIS HABEN 1994-01-26 hoppas du får en härlig dag, speciellt nu när du är 15 å vi alla vet vad det betyder (;

haha anyway kom nyss hem från bilden, vi fick sluta 5 min tidigare woho .. igår gick filmen The Ringer på tv:n å den var jättebra hehe. har precis tagit ut mina papper från polisen som jag skicka med till SL sedan efter polisanmälan. ikväll hinner jag nog inte gå ut, har så jävla många läxor att göra - matte å biologi :(  nu måste jag börja skärpa mig å börja ta ansvar för mina läxor för jag gör verkligen inga här hemma, glömmer lr orkar itne .. men det ska bli ändring på (;
gör inget speciellt, lyssnar på music å är inne på hemsidor å chattar. hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0