igårkväll

Godmorgon kom nyss ut ur duschen (: tänkte blogga lite om igår. Vid sextiden åkte jag och Hanna till stan och fick skjuts av hennes mamma. Vi gick först till någon restaurang och hon åt där och träffade lite människor. Efter gick vi till ica å köpte godis å dricka för "mötes" hade inte öppnat än .. Vid sju öppnades det och alla gick in, det var ganska litet men mysigt ( jättefina killar där också haha ) vi gick in i ett rum å pratade men gjorde inget spec .. tiden gick men det var ganska kul för jag kände inga där typ haha. Jag kom hem vid tolv och hoppade direkt ner i sängen, var skit trött. Anyway ny dag, lördag. Vet inte vad jag ska hitta på idag men måste pröva skidkläder iaf och kanske blir m Hanna. Blev ingen film & Ben igår, men idag får det bli av ist (: Har tänkt att börja med "dagens outfit" har aldrig orkat men det ska bli ändring på det (; 
Här är Erika's nya blogg
www.lifebyerika.blogg.se
ciaaao / amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0