God here i come

Hejsan bloggen idag vare som vanligt i skolan, inget speciellt .. har haft fysik, matte, spanska, biologi, slöjd. Efter skolan gick jag å Sofia hem till mig för jag skulle byta om och hämta en bok sen drog vi hem till Sofia hon skulle göra samma sak och vi tog en glass sen åkte vi till Bredäng där vi skulle till Bredängkyrkan där konfirmationen hålls. Först fick man fika och vi gjorde lekar för att lära känna varandra i gruppen, min grupp verkade trevlig faktiskt men tyvärr bara en kille i den :(:( Vi fick skriva om oss själva och de tog kort på oss som vi skulle klistra upp på ett papper om oss. Sen pratade vi lite och det sista vi gjorde hade vi gudstjänst som var så tråkigt hehe.
Vi var där från halv fem till halv sju och sedan åkte jag hem å Sofia till Årsta. Nyss åt jag mat och måste börja göra läxan tills imorgon .. Ikväll Blir det Top model missade igår, ska fråga mamma om man får mumsa i sig lite glass. Fan måste gå ut med hunden snart, orkar verkligen inte .. Mamma kom nyss in å tjatade om min klädhög i mitt rum, gud va jobbig hon kan vara .. Men men allt det måste göras.
En grej som jag kom på, beställde en knapp igår från www.fatstatement.com med min egna design på (:
Den kostade bara 40:- ink frakten och såhär ser den ut


Inte världens bästa kamera jag vet, men det fick stå amandj.blogg.se - all eyes on me
Tänkte ha den på min svarta väska så alla kan se min fina knapp hehe (:
( Bilden kanske fuckar up sig )
Kiss n Hugs
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0