FRIDAYS

Hej sötisar kom nyss hem till pappa .. han hämtade mig idag efer skolan 13.50 och vi åkte till skäris, vi skulle göra en anmälan men behövde inte det så vi gick till mammas jobb å lämnade pengar sen gick vi runt i centrum å kollade på saker. Vid 14.30 hämtade vi min bror och åkte hem till Södertälje å nu är jag hemma (: håller på att ladda ner nya låtar till ipoden. Har inte kollat om Hanna är hemma, ska väl fråga senare. Ikväll ska jag nog köpa Ben & jerry's tror jag å kolla på någon nya filmer som pappa har laddat hem. Måste göra jättemånga läxor ihelgen - matte, engelska och spanska :'( 
Vill gå på bio igen i helgen, kanske kolla på i taket lyser stjärnorna ? men vi får väl se om jag har pengar, vi måste också kolla på skidkläder och prova om jag kan ha min brorsas bräda, i hope (: snart äre sportlov ääntligen längtar som fan hehe .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0