freeeeedag

godmorgon alla söta bloggläsare (: det blev ingen skola för mig idag, fick feber igår igen på kvällen.
pappa ska hämta mig idag efter jobbet så jag slipper ta tbana och buss ..
ihelgen måste jag bli frisk, jag ska ju gå på bio, ett måste haha. fick nyss veta att min älskling sofia att hon också är sjuk "/
någon jävel i klassen har väl smittat oss, bajskorv.
ligger i soffan och äter frulle, ska väl fixa mig snart och kolla på juno tänkte jag hihi (:
jag LÄÄÄÄÄNGTAR  verkligen tills nästa twilight kommer ut på bio, ska gå på premiären då har jag bestämt.
bloggar när jag är hemma hos pappsen
- cyaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja vem faen är det som har smittat oss :O ? Älskar dig <3

2009-01-16 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0