090127

Hello idag vaknade jag 07.00 och för första gången klev jag upp direkt å fixade mig annars fixar jag frukost och lägger mig i sängen å tittar på tv tills klockan slår halv åtta då börjar jag gå upp. Jag hade mentorstid första lektionen sedan
fysik. Skoldagen var som vanligt förutom när jag skulle hoppa på Haben å krama henne, då flög hon in i ett fönster å det gick sönder, så jävla pinsamt inför hela klassen fan .. hoppas jag slipper att betala haha (: Ämnena jag hade idag var - idrott, fysik, mentorstimme, spanska, svenska. Efter skolan gick jag hem å byte om å fick pengar från mamma. Jag å Erika åkte till Skäris å kollade runt. Hittade en skitfin tröja från Gina Tricot som jag ska använda imorgon och så köpte jag en vit eyeliner från hm, använder mammas hela tiden och hon blir skitsur hehe. Vi gick till Ica för hon skulle köpa Ben & jerry's men ist köpte jag å hon marabou, frida å semlor som vi tog med ut och åt i en park. Det var jättegott + att det kostade bara 20:- för 2 st. När vi åt klart åkte vi vidare till Vårberg men vi stannade typ bara ute i 10 min å sedan gick vi hem .. och nu sitter jag här framför datan å bloggar. Ska snart äta mat, senare blir det läxor, Top model å Frida läsning (:
Ha en bra kväll / Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0