090120

shohej (: idag skulle klassen till tekniska muséumet och vi skulle samlas kl 07.50 i centrum. först vaknade jag 07.00 men råka somna om, men som tur var ringde sofia mig och jag vaknade då 07.30 och hade 20 min på mig. så jag fixade mig snabbt och sprang till centrum och hann. vi åkte till t-centralen och tog en buss till tekniska. när vi kom dit fick vi en guide som visade runt lite och berättade om saker. sen fick vi bygga bilar av lego (:
vid halv elva fick vi äta lunch så jag och sofia åt på deras resturaung, baguette med kycklingröra.
sen fick man gå runt fritt och kolla på saker. vi fikade oxå hehe och jag tog kladdkaka men sifia och joyeta daimtårta.
vid ett ungefär åkte vi hem och hade skitkuuuuuuul på bussen hähä.

 
den var jättegod (:

sofia njöt verkligen (;
jag i "smalspegeln" haha

kladdkakan var smarrig

mina tjockisar hehe

efter vi slutat gick jag och joyeta hem till sofia ett tag (: vi hjälpa henne första att välja tapet till hennes nya rum, den var skitfin. sen kollade vi på datan och sökte på sjuka videos hehe. sen kom lilla maria hem och vi var i sofias rum och chillade. hon är bara för söt. kom nyss hem och ska snart äta mat och måste fixa mitt rum efter. ikväll ska jag nog ut m neah. juste, hemsidan som jag tipsade om heter såhär : http://en.akinator.com/#
ha en bra kväll / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0