utekväll

tjenare, glömde å blogga igår ..
första när jag gick ut träffade jag neah i centrum och försökte fixa cigg. efter 5 min kom cas och vi träffade på angelo.
haha han är ju psykad hähä (:
efter åkte jag å cas t skäris och träffade linnéa som var m en kille ( noah )
och vi fick gratis öl av ngra killar hähä (:
men det tog tyvärr slut efter 5 minuter
sen gick vi t ungdomens hus, för jag skulle ha dans där
och det var faktiskt kul + att cas & neah var m [:
vi träffade oxå carro och hennes homisar i skäris och snackade lite, sen taggade vi t vårberg å träffa carro, savve & andrea .
vi luffade runt i dagiset och senare gick jag å cas hem t mig för hon skulle sova hos mig ..
vi kollade på film och tjockade oss ,
men nu sitter jag hma hos cas i segeltorp och väntar tills vi ska åka t fruängen och gå på 80- tals fest.
hennes papi fyller 40 och hans fru, ingalill har fixat en jättestor fest åt honom ( men han vet inget ) så jag å cas har fulaste kläderna på oss med värsta färgerna haha (:
bloggar senare om festen !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0