tråkigt

jaha då sitter man här & har tråkigt .. 
hannu kmr inte förs kl 20.00 "/ 
woho kom precis på ngt. 
jag kan ju gå t ica och köpa ben & jerry's sålänge (: 
men det är så mörkt ute och vill inte gå ensam .. 
:( 

nä, nu går jag. 
måste ha glass ! 
bye lovers § 




VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET ; 

ben, mage eller armar? - mage (a) 
bruna, blåa eller gröna ögon? - spelar ingen roll 
hårfärg? - spelar ingen roll
lång eller kort? - längre än mig iaf . 
charmig eller rolig? - båda 
att de röker eller snusar? - nte snusar , usch . 
vad kollar du först in på de motsatta könet? - allt (:  
hur stor betydelse har kläderna? - ganska mycket

KÄRLEKEN; 
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske
har du någon kille just nu? - nä 
gillar du någon just nu? - nej
gillar någon dig just nu? - jag vne ? 
har du blivit sårad någongång? - yes 
har du sårat någon? - hoppas nte d 

ÖVRIGT ; 
svär du mycket? - haha alltid 
när duschade du senast? - igår
vad är de för färg på dina byxer du har på dej just nu? - gråa mjuckis 
vilken låt lyssnar du på nu? - ride it
hur ser ditt skrivbord ut just nu? - rent & fräscht 
hur är vädret just nu? - mörkt & blåsigt 
vart skulle du vilja åka? - L.A lr bahamas 
vill du ha barn? - ja 
vad ska dom heta? - chanel & milo

SENASTE SOM DU ; 
träffade? - oliver
kramade? - pappa 
kysste? - hähä 
strulade med? .. 
sa att du älskade? - cassie
pratade i telefon med? - cassie 
sov tsm med? - cassie
smsade dig? - hannu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0